Mooi onderwijs
9 december was de stakingsdag voor het hoger onderwijs, gericht tegen de sloop van het onderwijs door het kabinet-Schoof. Het is ook de dag dat ik mijn laatste column voor Didactief inlever. Bij het nalezen van de stukken die ik sinds 2018 voor dit mooie blad heb geschreven, viel mij op hoe weinig positiefs ik heb kunnen melden over de mooie wereld die het onderwijs is. Er is altijd meer te mopperen, omdat er ook veel onder druk staat.